the uncensored

6 Jun

het idee van dit blog is op dit moment om gewoon te schrijven over wat ik leuk vind, nu zal ik jullie niet gaan vervelen met ellenlange dramatische politieke monologen maar zal ik het gewoon af en toe hebben over persoonlijke dingen en vaak over dingen die mijn als ‘tienermeisje’ zoal interesseren. (belachelijke term trouwens: tienermeisje, maar goed) en ik ga proberen dit zó te doen, dat jullie het ook nog eens leuk zullen vinden om te lezen. dus hebben jullie nu al tips, vragen, opmerkingen ofzo? mail dan gewoon even naar theuncensored@hotmail.com en ik beloof het te lezen en even een berichtje terug te sturen!

Geef een reactie

