ik heb een zwak voor..

14 Jun

tja, dat kennen we allemaal denk ik wel. ergens een zwak voor hebben, die
leuke postbezorger bijvoorbeeld, amerikaanse sitcoms of onze grote bruine god: de chocoladereep.
ik wil het hebben over die laatste, of nou ja: lekker eten in zijn algemeen.

lekker eten is leuk: het is gezellig om met een vriendinnetje even de starbucks binnen te stappen,
of voor het stappen met zijn allen een hapje te gaan eten: maar ook in de pauzes op school
gaan de leerlingen bij ons in een eindeloze karavaan richting de albert heijn – ook wel “appie”  genoemd.
uiteraard voor de gezonde dingen in het leven: de frikandelbroodjes, zakken chips, chocoladerepen, pakken
koekjes en ijsjes worden budgetair ingeslagen en net zo snel ook weer genuttigd.

wat wij het lieft qua ‘ongezonde tussendoortjes’ nuttigen – denk: chips/koek/snoep/ijs/chocola – verschilt
per persoon, maar we hebben allemaal denk ik wel een paar heerlijk ongezonde favorieten.
dus hier komt mijn lijstje, in willekeurige volgorde met de vijf dingen die ik het liefst de hele dag zou eten – mits
ik een heel snelle stofwisseling zou hebben uiteraard, ik heb geen zin in overgewicht:

1 kinder chocolade

chocolat_b.jpg
oeh yummy, ik krijg al honger als ik die heerlijke reepjes op mijn beeldscherm zie
verschijnen.

2 Ben & Jerry: Baked Alaska

zeg nou zelf, welk ijsmerk bied ons meer heerlijke keuzes als dat Ben & Jerry dat doen?

3  Bastogne koeken

deze brosse koekjes zijn heerlijk om zo te eten, of in de thee te soppen als het buiten héél koud is..

4 Aarbeien Kwarktaart

tja, aarbeien kwarktaart: need i say more?

5 lolli’s

ik ben gewoonweg gék op lolli’s, hihi ik kan er niks aan doen

dus nu ik jullie mijn top 5 ongezonde tussendoortjes heb laten zien, ben ik
uiteraard zeer benieuwd naar waar jullie van houden? chips, chocola of pindakaas?
het maakt me niet uit! maar.. ik wil het wel weten!

7 Reacties to “ik heb een zwak voor..”

  1. hanne juni 14, 2010 bij 4:33 pm #

    ik krijg ineens zo’n zin in chocola

  2. Mariella juni 14, 2010 bij 8:27 pm #

    Nou heb ik zin in kinder chocolade, boehoee haha!

  3. Amber juni 15, 2010 bij 5:57 am #

    Chips! Komkommer/wortel met dipsaus… toastjes… ik hou van hartig zoals je wel merkt.😛 Als ik wel zin heb in zoet doen Space koeken of bokkenpootjes het altijd goed bij me.😛

  4. Milou (Cherize) juni 15, 2010 bij 5:58 am #

    Oeh, die Baked Alaska kende ik nog niet! Nu ben ik echt heel erg benieuwd hoe die smaakt, haha.🙂 Zelf neem ik altijd Cookie Dough, die vind ik sowieso heerlijk!

  5. Denise - Just Pink juni 15, 2010 bij 7:51 pm #

    Kinderchocoladeeeee!! Dat is zo lekker! En aardbeienkwark taart ook! Ik heb er pas, voor mijn moeders verjaardag, zelf eentje gemaakt. Die van dr. Oetker. Hij was echt lekkerrr!!

  6. Beitjuh juni 16, 2010 bij 6:46 am #

    KINDERCHOCOOOOOOO en gele m&m’s met nootjes erin vind ik de laatste tijd ineens te lekker

  7. loeder juni 16, 2010 bij 12:24 pm #

    Ben en Jerry ijs! ik neem ook altijd cookie dough zon pot kan ik makkelijk alleen op haha.

Geef een reactie

