tag: blogger passion award

16 Jun

oke, mijn allereerste tag: het idee achter deze ‘award’ is om 4 passies op te noemen en 4 andere sites/blogs te taggen: so let’s get started.

nu moet ik even wat introducerende uitleg geven: ik ben een vrouw – oké, meisje – zonder ‘echte’ passies. en begrijp me niet verkeerd, er zijn zat dingen die ik hartstikke leuk vind om te doen maar deze dingen komen en gaan meestal ook weer. ik heb niet zoals sommige vrienden/vriendinnen echt éen duidelijke passie, zoals sommigen dat hebben met gitaar spelen, voetballen, harten veroveren of zo hard mogelijk boeren laten.

never the less, hier mijn 4 ‘passies’:

1: bloggen

nu hou ik dit blog nog niet heel lang bij maar hiervoor was ik al de trotse eigenaresse van verschillende blogs, maar soms is het tijd voor wat nieuws: en zo begon ik met https://theuncensored.wordpress.com. hoe en wanneer ik bedacht dat bloggen iets voor mij is weet ik niet meer precies, maar ik weet wel waarom het bij mij past: ik vind het leuk om te schrijven, onderzoek te doen, plaatjes te zoeken, eindeloos achter de computer te zitten en andere blogs en/of sites te bekijken.

2: make-up

oke make-up is een van die dingen die bij mij in vlagen komen, soms ben ik tijden lang bezig met make-up bestellen en de mooiste eyelooks proberen te creëren. ik vind het gewoon leuk om soms heel creatief en artistiek bezig te gaan en bij het gebruiken van make-up kan dit heel goed.

3: creatief zijn

zo kom ik ook bij mijn derde passie op deze lijst, het creatief bezig zijn. ik kan niet echt een ding noemen wat ik heel erg leuk vind om te doen, ik vind verschillende dingen leuk om te doen: met fimo klei bezig zijn, tekenen, schilderen, pogingen doen een pro te worden in webdesign, photoshop of gedichten schrijven ik vind het allemaal leuk. al denk ik wel, dat tekenen mijn nr.1 keuze is uit het bovenstaande rijtje.

4: winkelen

ja, ja en nog eens ja! je kunt mij om 4 uur ’s nachts uit mijn bed halen voor een goed shoprondje; lekker winkeltjes afstruinen, koffie drinken, koopjes ontdekken en mijn collectie met spullen “waar-ik-tijdens-het-winkelen-absoluut-niet-voorbij-kan-lopen-omdat-ik-ze-al-zo-lang-nodig-heb-maar-die-bij-thuiskomst-toch-minder-van-levensbelang-lijken-te-zijn” uit te breiden.

hierbij wil ik graag iedereen taggen die de tag leuk vind en hem over wilt nemen!

ps: leuk als je dan even reageerd of je de tag overneemt, zodat ik ook jou passies kan lezen!

Eén reactie to “tag: blogger passion award”

  1. Maccia juni 16, 2010 bij 4:52 pm #

    Leuk! Winkelen is inderdaad ook een goede passie🙂

Geef een reactie

