ultimate lacquer collectie

16 Jun

nu moet ik zeggen, dat behalve voor al die allerlekkerste dingen genoemd in mijn vorige post: ik ook een zwak heb voor winkels in het algemeen. kleren en beautyspulletjes kopen vind ik een zeer leuke bezigheid, jammer genoeg: niet altijd toegestaan door mijnheer de portemonnee. nu hoorde ik op internet al over een mooie nieuwe collectie van catrice; een van de budgetmerken die verkocht word bij de kruidvat. dus toen ik in de stad was heb ik meteen wat lakjes ingeslagen. maar my o my, wat zijn dat ontzettend fijne lakjes zeg!

dus wilde ik graag even de mooiste lakjes uit de collectie aan jullie voorleggen,  de collectie bestaat uit heel veel fijne kleuren voor een nog fijner prijsje:

  200 From Dusk To Dawn                 240 Sold Out For Ever    

       280 London’s Weather Forecast       170 I Scream Peach!

de lakjes hierboven wilde ik graag en zijn ook al in mijn bezit, de volgende lakjes nóg niet:

                  250 I Sea You!                       130 Lucky In Lilac

de rest van de collectie kun je bekijken op http://www.catrice.eu/?page=products_nails

ps: de kleur op de plaatjes komt niet geheel overeen met de nagellak, I Scream Peach! is meer richting oranje en Lucky In Lilac minder donkerpaars.

Geef een reactie

