summer.

20 Aug

de zomer is alweer zo goed als over, en geloof het of niet: ik vind het wel prima. ik heb al mijn
vrienden best wel gemist en ben gemotiveerd om dit schooljaar wél mijn best te gaan doen, vorig jaar
was een ramp eerste klas. mijn boeken heb ik al gekaft, de agenda is gekocht en mijn boekenkast is weer
netjes.. voor hoe lang dit alles zo georganiseerd op kleur gesorteerd in een rijtje blijft staan is nog maar
de vraag, maar dat zijn zorgen voor later.

tijdens de zomer zelf heb ik me trouwens vermaakt op kreta en op camping appelhof – jazeker, de beruchte jongerencamping op terschelling- en heb ik wat extra gewerkt bij de albert heijn. want op de een of andere manier
vlíegt het geld de ‘oh zo geliefde portemonnee’ uit als ik teveel vrije tijd heb, maar dit zal vast aan mij liggen?

hoe was jullie zomer?

Geef een reactie

